dla szko젡ydawnictwo dla szko젭atematyka z elementami informatyki, podr꣺niki matematyczne, podr꣺niki do matematyki, matematyka dla ciekawych, zbiory zada젯cenianie w matematyce, ksi늠narciarskie, ksi늠do kangura, konkurs kangur ksi늢>
<form action=

Propozycja kryteriów ocen z matematyki w liceach i technikach, Barbara Podobińska, Kazimiera Skałuba

ISBN: 83-88396-32-3
Stron: 52
Cena: 9,00 zł

Przedstawione w tych książkach propozycje kryteriów oceniania i klasyfikowania wiążą się z celami nauczania wskazanymi przez "Podstawę programową" i przewidywanymi osiągnięciami uczniów.
Książki adresowane są do nauczycieli matematyki w liceach i technikach, którzy w myśl rozporządzenia MEN zostali zobligowani do opracowania wewnątrzszkolnego oceniania osiągnięć edukacyjnych ucznia.
Zamieszczone w tych książkach propozycje kryteriów ocen z matematyki są wyrazem poglądów Autorów, że w ocenianiu i klasyfikowaniu ważny jest nie tylko poziom wiadomości i umiejętności z zakresu treści programowych, ale także wykazywane przez ucznia różne aktywności matematyczne. Z tego też powodu zamieszczone zostały szczegółowe kryteria oceniania w zakresie treści programowych oraz kryteria oceny aktywności matematycznych ucznia.

Spis treści
Wstęp4
Uwagi o ocenianiu w matematyce8
Uwagi o propozycji kryteriów ocen i korzystaniu z nich10
Kryteria oceniania w zakresie treści programowych12
Kryteria oceny aktywności matematycznej uczniów31
Przykłady zadań na stopień dopuszczający z podstawowego zakresu kształcenia44


dla szko젡ydawnictwo dla szko젭atematyka z elementami informatyki, podr꣺niki matematyczne, podr꣺niki do matematyki, matematyka dla ciekawych, zbiory zada젯cenianie w matematyce, ksi늠narciarskie, ksi늠do kangura, konkurs kangur ksi늢></td></tr>
</table>
<br clear= Oferta : Podręczniki matematyczne - książki, zbiory zadań i podręczniki

LOGOWANIE

użytkownik:
hasło:
przypomnij

Aby móc zamówić książki muszisz się zalogować.
Jeśli nie masz jeszcze konta zarejestruj się!

rejestracja
Zalogowany:

twoje dane
wyloguj

KOSZYK

W koszyku: 0 zł

produktów: 0

więcej